Plan uw rit

Ik wil..

​Hoe kunt u inloggen?

In verband met de aangepaste privacywetgeving is de inlogprocedure veranderd. Vanaf nu kunt u alleen inloggen met uw pasnummer en wachtwoord.

Reserveren met pas

  • Inlog: <pasnummer>
  • Wachtwoord: u kunt een wachtwoord aanvragen bij Wachtwoord opnieuw instellen op de reserveringspagina. Hiervoor moet uw e-mailadres bij ons bekend zijn. Is uw e-mailadres bij ons niet bekend of wilt u deze wijzigen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0900 - 463 65 26. 

Reserveren zonder pas

  • Inlog: <e-mailadres>
  • Wachtwoord: u kunt een wachtwoord aanvragen bij Wachtwoord opnieuw instellen op de reserveringspagina.

Reserveren via de website

Reserveren via de website kan tot 2 uur voor uw vertrek. Wilt u aankomsttijdgarantie, reserveer dan ten minste 3 uur vóór vertrek. 

Wilt u per e-mail een reserveringsbevestiging ontvangen van uw via de website gereserveerde rit? Hiervoor doorloopt u als u bent ingelogd de volgende stappen:

  • Klik op de knop "Gegevens aanpassen"
  • Vul uw e-mailadres in voor de ritbevestiging
  • Reserveer uw rit

Reserveren via de telefoon

Reserveren via de telefoon kan tot 1 uur vóór uw vertrek via 0900 – 734 46 82. De openingstijden vindt u hieronder.

Heeft u 's middags na 12.00 uur vervoer nodig? Belt u dan na 10.00 uur. Van 08.30 uur tot 10.00 uur 's ochtends wordt het callcenter veel gebeld voor het boeken van ritten. De wachttijd loopt hierdoor op.
Belt u na 10.00 uur dan hoeft u minder lang te wachten.

Openingstijden regiecentrale

Maandag t/m donderdag: 6.00 – 1.00 uur
Vrijdag: 6.00 – 2.00 uur
Zaterdag: 7.00 – 2.00 uur
Zondag: 7.00 – 1.00 uur