Boek uw rit

Ritten tussen 22.00 en 00.00 uur en 08.00 en 10.00 uur geboekt worden voor 20.00 uur 's avonds. Lees hier meer informatie over de aanpassing van de ritreserveringstijden

Door een toenemende vraag naar ritten en het tekort aan chauffeurs kan het zijn dat u niet op het gewenste tijdstip kunt reizen met Avan. De medewerkers van het callcenter kijken voor u naar een eerder of later moment waarop het wel mogelijk is om te reizen. Wij vragen hiervoor uw begrip en medewerking. 

Online reserveren

Wilt u zeker weten dat u op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt. Reserveren via de website kan uiterlijk tot 2 uur voor uw vertrek. Houdt wel rekening met een toeslag, wanneer u tussen 3 en 2 uur voor vertrek boekt. 

Let op: als u al een account had om online te boeken, kunt u nog steeds via onderstaande knop online boeken. De nieuwe boekingsapp is ook te gebruiken op een computer. De eerste keer moet u zich wel opnieuw registeren met hetzelfde e-mailadres dat al aan uw account is gekoppeld. 

boeken met pas 

U ontvangt geen bevestiging per mail, maar ziet de bevestiging in de boekingsapp. Op de ochtend van uw rit, ontvangt u een herinneringsmail van uw rit. Tien minuten voor de taxi u komt ophalen, kunt u zien waar de taxi rijdt in de app. Voor meer uitleg over de vernieuwde boekingsapp, leest u de handleiding van de boekingsapp of bekijkt u onderstaand filmpje: 

Om online te kunnen boeken, laat u eerst uw e-mailadres registreren bij het callcenter. Dat kan door uw pasnummer en e-mailadres door te geven via de klantenservice (0900 - 463 65 26) of via helpdeskavan@dvg.nl.

Reserveren via de telefoon

Om een rit te reserveren via de telefoon kunt u bellen met 0900 - 734 46 82 (2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten). Dit kan tot 1 uur vóór uw vertrek. Houdt wel rekening met een toeslag, wanneer u tussen 3 en 1 uur voor vertrek boekt. Wilt u een rit kunt boeken op het gewenste tijdstip, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt. De openingstijden van ons callcenter vindt u hieronder.

Annuleren

Maakt u geen gebruik van uw rit? Annuleer uw rit dan tijdig. Dit voorkomt dat de chauffeur voor niets voor komt rijden (loosmelding). Annuleren kan via het boekingsportaal of door te bellen naar 0900 - 734 46 82. Wordt uw rit in de ochtend loosgemeld? Dan zal de retourrit diezelfde dag automatisch geannuleerd worden. Heeft u die rit toch nodig, dan moet u deze dus opnieuw boeken. 

Openingstijden callcenter

Klantenservice en ritreservering:
Maandag t/m zondag: 06.00 - 22.00 uur
De calamiteitenlijn is bereikbaar tot de laatste rit gereden is.