Boek uw rit

N.B.: u wordt verzocht enkel te reizen met Avan indien strikt noodzakelijk en wanneer u in goede gezondheid bent. Houd er rekening mee dat de indicaties 'voorin' en 'kamer tot kamer' momenteel niet worden uitgevoerd. U kunt in de taxi enkel contant betalen en bent in alle gevallen verplicht een (niet-medisch) mondkapje te dragen. 

Online reserveren

Reserveren via de website kan tot 2 uur voor uw vertrek. Wilt u zeker weten dat u precies op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt.

In verband met corona is er een nieuwe mogelijkheid om online uw rit te reserveren met Avanpas. U kunt hierbij aangeven of u Coronaklachten heeft. Met Coronaklachten wordt u verzocht thuis te blijven. 

Vanwege de regelgeving omtrent corona, is het momenteel niet mogelijk om te boeken zonder pas. 

boeken met pas boeken zonder pas

U ontvangt geen bevestiging per mail, maar ziet de bevestiging in het portaal. Op de ochtend van uw rit, ontvangt u een herinneringsmail van uw rit. 

Reserveren via de telefoon

Om een rit te reserveren via de telefoon kunt u bellen met 0900 - 734 46 82 (2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten). Dit kan tot 1 uur vóór uw vertrek. Wilt u zeker weten dat u precies op tijd komt, reserveer dan ten minste 2 uur voor u vertrekt. De openingstijden van ons callcenter vindt u hieronder.

Heeft u 's middags na 12.00 uur vervoer nodig? Bel dan na 10.00 uur. Van 08.30 uur tot 10.00 uur 's ochtends wordt het callcenter veel gebeld voor het boeken van ritten. U moet dan vaak wat langer wachten. Belt u na 10.00 uur? Dan hoeft u minder lang te wachten.

Openingstijden callcenter

Maandag t/m donderdag: 06.00 – 01.00 uur
Vrijdag: 06.00 – 02.00 uur
Zaterdag:07.00 – 02.00 uur
Zondag: 07.00 – 01.00 uur