Boek uw rit

N.B.: Heeft u klachten die passen bij het coronavirus? Blijft u dan thuis. Vervoer naar teststraten is niet mogelijk. U kunt in de taxi niet met contant geld betalen (enkel met pin of automatische incasso). Per 1 januari 2022 geldt een toeslag wanneer u tussen 3 en 1 uur voor vertrek boekt. 

Vanaf 1 januari 2023 moeten ritten tussen 22.00 en 00.00 uur en 08.00 en 10.00 uur geboekt worden voor 20.00 uur 's avonds. Lees hier meer informatie over de aanpassing van de ritreserveringstijden

Door een toenemende vraag naar ritten en het tekort aan chauffeurs kan het zijn dat u niet op het gewenste tijdstip kunt reizen met Avan. De medewerkers van het callcenter kijken voor u naar een eerder of later moment waarop het wel mogelijk is om te reizen. Wij vragen hiervoor uw begrip en medewerking. 

Online reserveren
Wilt u zeker weten dat u op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt. Reserveren via de website kan uiterlijk tot 2 uur voor uw vertrek. Houd wel rekening met een toeslag, wanneer u tussen 3 en 2 uur voor vertrek boekt. 

boeken met pas 

U ontvangt geen bevestiging per mail, maar ziet de bevestiging in het portaal. Op de ochtend van uw rit, ontvangt u een herinneringsmail van uw rit. Voor meer uitleg over het online boekingsportaal, kunt u onderstaand filmpje bekijken: 

Let op: door een tijdelijke fout, kan het zijn dat u in het boekingsportaal nog uw kilometerbudget van 31 december 2021 ziet. Voor 2022 heeft u weer een nieuw budget toegewezen gekregen. Dit staat alleen niet goed weergegeven in het portaal. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Excuses voor het ongemak. 

Reserveren via de telefoon

Om een rit te reserveren via de telefoon kunt u bellen met 0900 - 734 46 82 (2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten). Dit kan tot 2 uur vóór uw vertrek. Wilt u zeker weten dat u precies op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt. De openingstijden van ons callcenter vindt u hieronder.

Annuleren

Maakt u geen gebruik van uw rit? Annuleer uw rit dan tijdig. Dit voorkomt dat de chauffeur voor niets voor komt rijden (loosmelding). Annuleren kan via het boekingsportaal of door te bellen naar 0900 - 734 46 82. Wordt uw rit in de ochtend loosgemeld? Dan zal de retourrit diezelfde dag automatisch geannuleerd worden. Heeft u die rit toch nodig, dan moet u deze dus opnieuw boeken. 

Openingstijden callcenter

Klantenservice en ritreservering:
Maandag t/m zondag: 06.00 - 22.00 uur
De calamiteitenlijn is bereikbaar tot de laatste rit gereden is.