Boek uw rit

N.B.: in verband met de snelle toename van het aantal ritten, kunt u momenteel tot 2 uur voor uw vertrek reserveren, ook telefonisch. Zo kunnen de vervoerders beter anticiperen op het aantal ritten. Reis alleen met Avan indien noodzakelijk en wanneer u in goede gezondheid bent. Houdt er rekening mee dat de indicaties 'voorin' en 'kamer tot kamer' momenteel niet worden uitgevoerd. U kunt in de taxi niet met contant geld betalen (enkel met pin of automatische incasso) en bent in alle gevallen verplicht een chirurgisch mondkapje te dragen (type II of IIR).

Online reserveren
Reserveren via de website kan tot 2 uur voor uw vertrek. Wilt u zeker weten dat u precies op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt.

In verband met corona is er een nieuwe mogelijkheid om online uw rit te reserveren met Avanpas. U kunt hierbij aangeven of u Coronaklachten heeft. Met Coronaklachten wordt u verzocht thuis te blijven. Let op: vervoer naar en van Corona teststraten is niet mogelijk met Avan.

boeken met pas boeken zonder pas

U ontvangt geen bevestiging per mail, maar ziet de bevestiging in het portaal. Op de ochtend van uw rit, ontvangt u een herinneringsmail van uw rit. Voor meer uitleg over het online boekingsportaal, kunt u onderstaand filmpje bekijken: 

Reserveren via de telefoon

Om een rit te reserveren via de telefoon kunt u bellen met 0900 - 734 46 82 (2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten). Dit kan tot 2 uur vóór uw vertrek. Wilt u zeker weten dat u precies op tijd komt, reserveer dan ten minste 3 uur voor u vertrekt. De openingstijden van ons callcenter vindt u hieronder.

Heeft u 's middags na 12.00 uur vervoer nodig? Bel dan na 10.00 uur. Van 08.30 uur tot 10.00 uur 's ochtends wordt het callcenter veel gebeld voor het boeken van ritten. U moet dan vaak wat langer wachten. Belt u na 10.00 uur? Dan hoeft u minder lang te wachten.

Annuleren

Maakt u geen gebruik van uw rit? Annuleer uw rit dan tijdig. Dit voorkomt dat de chauffeur voor niets voor komt rijden (loosmelding). Annuleren kan via het boekingsportaal of door te bellen naar 0900 - 734 46 82. Wordt uw rit in de ochtend loosgemeld? Dan zal de retourrit diezelfde dag automatisch geannuleerd worden. Heeft u die rit toch nodig, dan moet u deze dus opnieuw boeken. 

Openingstijden callcenter

Maandag t/m donderdag: 06.00 – 01.00 uur
Vrijdag: 06.00 – 02.00 uur
Zaterdag:07.00 – 02.00 uur
Zondag: 07.00 – 01.00 uur