Routevervoer

Avan verzorgt het Routevervoer in de regio Arnhem-Nijmegen. Dat betekent dat we u of uw kind in overleg met uw gemeente veilig en comfortabel naar een vaste bestemming brengen. Onze chauffeurs staan voor u en/of uw kind klaar.

Veranderingen doorgeven

Verandert er structureel iets aan uw vervoer? Moet u bijvoorbeeld structureel op een andere dag naar uw groepsbegeleiding? Geef dit dan door aan uw gemeente. 

Ziek melden of andere vraag over vervoer

Wilt u zichzelf of uw kind ziek- of afmelden voor het vervoer? Bent u niet opgehaald? Of heeft u een andere vraag over uw vervoer? Dan kunt u contact opnemen met uw Avan-vervoerder. In onze welkomstbrief staat wie uw Avan-vervoerder is. Daar vindt u ook het telefoonnummer. Elke vervoerder heeft een eigen online portaal waar u informatie over uw rit kunt vinden en waar u dingen kunt doorgeven. Een overzicht van alle Avan-vervoerders en hun reizigersportaal vindt u op deze pagina.

Klachten over het vervoer

Heeft u een klacht over het routevervoer? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken. Dit kan via het online klachtenformulier, door te bellen naar 0900 – 500 50 50 (10 cent per minuut + 4,54 cent starttarief + gebruikelijke belkosten) of per post (Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal). 

Waar wilt u meer over weten?