Nieuws

Verwachte drukte op de weg door afsluitingen
20 juni 2022
In de zomermaanden wordt op verschillende locaties aan de weg gewerkt in de regio Arnhem en Nijmegen. Daarom verzoeken wij u rekening te houden met mogelijk langere reistijden wanneer u langs één van deze locaties rijdt.
Lees verder ›

Afspreekpunten Nijmeegse Vierdaagse
20 juni 2022
Van 16 juli tot en met 22 juli is het centrum van Nijmegen minder bereikbaar in verband met de Nijmeegse Vierdaagse en de Vierdaagsefeesten. Wilt u in die periode het centrum bezoeken? Houdt dan rekening met vaste in- en uitstappunten.
Lees verder ›

Vanaf 23 maart mondkapje niet meer verplicht bij Avan
23 maart 2022
De overheid heeft aangekondigd dat vanaf 23 maart mondkapjes niet meer verplicht zijn in onder andere het openbaar vervoer en taxi's. Daarom is vanaf die dag ook bij Avan het dragen van een mondkapje niet meer verplicht voor de reizigers en chauffeurs. Het dragen van een mondkapje helpt wel om besmetting te voorkomen. Daar waar het druk is, kunt u uzelf en anderen beschermen door een mondkapje op te zetten. Hier leest u de nu geldende maatregelen.
Lees verder ›

Nieuwsbrief maart 2022 Wmo-vervoer Avan
15 maart 2022
Bekijk hier de nieuwste nieuwsbrief Wmo-vervoer avan, maart 2022.
Lees verder ›

Vanaf 3 april 2022 geen OV-vervoer meer bij Avan
07 maart 2022
Vanaf 3 april 2022 verzorgt Avan niet meer het OV-vervoer in opdracht van de provincie Gelderland. Heeft u een OV pas van Avan, dit is een Avan pas zonder pasfoto, dan kunt u deze pas vanaf 3 april a.s. niet meer gebruiken om te reizen.
Lees verder ›

Nieuwsbrief november 2021 Wmo-vervoer Avan
25 november 2021
Bekijk hier de nieuwste nieuwsbrief Wmo-vervoer Avan, november 2021.
Lees verder ›

Reizigers routevervoer waarderen chauffeurs van Avan met een 8,2
02 november 2021
Reizigers beoordelen de kwaliteit van het routevervoer van Avan met een 7,8. Dat blijkt uit het recent onafhankelijke uitgevoerde klanttevredenheidsonderzoek onder ruim vijfhonderd reizigers die regelmatig van het leerlingen-, jeugdwet- en dagbestedingsvervoer van Avan gebruik maken. Vooral over de chauffeurs zijn reizigers tevreden. Voor dit onderdeel krijgt Avan gemiddeld een 8,2. Bijna alle onderdelen wordt boven de gestelde norm van 7,6 gescoord. Enkel op klachtafhandeling scoort Avan onvoldoende.
Lees verder ›

Per 1 januari 2022 toeslag bij kort van tevoren reserveren
25 oktober 2021
Per 1 januari 2022 rekent Avan een toeslag van eenmaal het opstaptarief van het Wmo tarief met korting wanneer u uw rit tussen de 3 en 1 uur voor de afgesproken ophaaltijd reserveert. In dit nieuwsbericht leest u wat hier de reden voor is en wat dit precies betekent.
Lees verder ›

Nieuwsbrief Wmo-vervoer Avan
21 september 2021
Lees hier het laatste nieuws over het Wmo-vervoer van Avan.
Lees verder ›

Vanaf 1 oktober: automatisch ritten annuleren na loosmelding
14 september 2021
Heeft u een rit geboekt, maar maakt u geen gebruik van de rit? Meld uw rit dan tijdig af via het online boekingsportaal of door te bellen met de reserveringslijn. Per 1 oktober worden retourritten automatisch geannuleerd wanneer de heenrit niet is gebruikt zonder afmelding.
Lees verder ›

Reserveer uw rit (minstens) een dag vóórdat u gaat reizen!
19 augustus 2021
Wij verzoeken u uw taxirit met Avan indien mogelijk minimaal één dag van tevoren te boeken. Zo kan het taxibedrijf nog beter regelen dat uw rit op tijd wordt uitgevoerd.
Lees verder ›

Nieuwsbrief Wmo-vervoer, juli 2021
10 augustus 2021
Bekijk hier de nieuwe nieuwsbrief voor het vraagafhankelijk vervoer van Avan, met informatie over het klanttevredenheidsonderzoek, online boekingen en het indienen van klachten.
Lees verder ›