Ik heb een klacht
Klacht indienen
Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.
Om een klacht in te dienen heeft u drie mogelijkheden. U mag zelf kiezen welke manier u het fijnst vindt.
- Bel ons via 0900 – 500 50 50 (10 cent per minuut + 4,54 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).
- Dien online uw klacht in. Klik op de knop ‘online klacht indienen’.
- Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de taxi's.
Heeft u een pasnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen.
Klachtenregeling
De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.