Ik heb een klacht

Klacht indienen

Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.

Om een klacht in te dienen heeft u drie mogelijkheden. U mag zelf kiezen welke manier u het fijnst vindt.

  1. Bel ons via 0900 – 500 50 50 (10 cent per minuut + 4,54 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).
  2. Dien online uw klacht in. Klik op de knop ‘online klacht indienen’.
  3. Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de  taxi's. 

Heeft u een pasnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen. 

Online een klacht indienen

Klachtenregeling

De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.