Ik heb een klacht

Klacht indienen

Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.

Online een klacht indienen

Indien u liever uw klacht telefonisch of per post indient, kan dat op onderstaande wijzen:

  1. Bel ons via 0900 – 500 50 50 (10 cent per minuut + 4,54 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).
  2. Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de  taxi's. 

Heeft u een pasnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen. U ontvangt een reactie per e-mail of per post. Wilt u uw reactie per e-mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid ook uw spambox!

Klachtenregeling

De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.