Nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers
Bekijk hier de nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers, oktober 2024.
Hieronder leest u de losse tekst uit deze nieuwsbrief:
Avan wijzigt telefoonnummers
Avan is sinds medio augustus te bereiken onder de volgende nummers:
· Reserveren: 088 - 200 41 00
· Klantenservice: 088 – 200 41 30
· Klachtenlijn: 088 – 200 41 95
· Geen vervoer na 30 min: 088 – 200 41 45
We willen u graag op de hoogte brengen van deze wijziging, zodat u ons ook in de toekomst gemakkelijk
kunt bereiken voor het boeken van ritten of het indienen van een klacht.
De 0900-nummers en het 0800-nummer vervallen per 1 december 2024 en vanaf dat moment is Avan uitsluitend bereikbaar via de 088-nummers. Voor deze telefoonnummers worden geen extra kosten in rekening gebracht; u betaalt alleen de gebruikelijke belkosten die afhankelijk zijn van de afspraken met uw telefoonprovider.
In de komende weken ontvangt u op uw huisadres een nieuwe vervoerspas met daarop de nieuwe
telefoonnummers. Ons advies is om nu meteen de nieuwe telefoonnummers te gaan gebruiken en deze alvast te programmeren in uw telefoon.
Via ons nieuwe telefoonnummer kunt u, net als voorheen, eenvoudig uw rit boeken. Dit kan overigens ook via de AVAN-app.
Klachten indienen
Als u een klacht wilt indienen, kan dat via ons nieuwe telefoonnummer. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur. Daarnaast kun u uw klacht ook schriftelijk indienen of via ons online klachtenformulier op onze website: www.avanvervoer.nl.
Voor het indienen van een klacht heeft u de volgende gegevens nodig:
- klantnummer (te vinden op uw pas);
- geboortedatum
Automatische incasso nu ook te regelen via de Avan-app!
Maakt u al gebruik van onze handige functie binnen de Avan boekingsapp? Het is voor klanten voortaan
mogelijk om via de app de automatische incasso te regelen. De eerste klanten hebben reeds zeer enthousiast gebruik gemaakt van deze functie.
Binnen uw eigen Avan-account kunt u de incassofunctie makkelijk selecteren. Via “Mijn account” selecteert u eenvoudig “incassomachtigings formulier” en de app doet de rest.
Wat zijn de voordelen?
Geen gedoe
Geen papieren administratieve rompslomp meer; u hoeft niets uit te printen of op te sturen.
Veilig
Als klant hoeft u geen betaalpas of contant geld op zak te hebben wat zorgt voor een veilig gevoel.
Het is tijdbesparend omdat u alleen uw Avan-kaart aan de chauffeur laat zien.
Makkelijk
De verwerkingstijd is korter en u ontvangt een specificatie van de gereden ritten.
Kortom, alles digitaal en overzichtelijk! U kunt met een gerust hart aan uw reis beginnen.
Heeft u hulp nodig? U kunt altijd een mail sturen naar incassoavan@dvg.nl.