Contante betaling in AVAN taxi niet meer mogelijk

Geen contante betaling

Met contant geld betalen voor een taxirit bij Avan kan niet meer. Dit is veiliger vanwege Corona. Ook vinden we het veiliger voor onze chauffeurs als zij geen contant geld bij zich hebben. Tenslotte kosten contante betaling in de taxi en de administratieve handelingen veel tijd.

Hoe kunt u wel betalen:

- In de taxi kunt u enkel nog met PIN betalen.

- U kunt ook met automatische incasso betalen. Hiervoor kunt u een incassoformulier invullen en versturen naar het (e-mail)adres dat op het formulier vermeld staat. Daarmee machtigt u het callcenter voor het afschrijven van de ritbijdrage. Dit formulier kunt u downloaden van de website www.avan-vervoer.nl of opvragen via de klantenservice: 0900 - 463 65 26(2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).

Indien u niet gereden heeft, worden er die maand natuurlijk ook geen kosten afgeschreven. Wanneer u niet meer via automatische incasso wilt rijden, geeft u dat schriftelijk door aan het callcenter.

Wat als u niet via PIN of automatisch incasso kan betalen:

Heeft u geen PIN-pas bij u en heeft u geen automatische incasso ingeregeld? Dan kunt u helaas niet met AVAN reizen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.avan-vervoer.nl.

In verband met het coronavirus is contante betaling sinds juni 2020 al niet meer mogelijk.