Nieuws

Man en vrouw lopen weg bij de Avan taxi, terwijl ze zwaaien naar de chauffeur.

Let op: drukte in de regio Arnhem en Nijmegen vanaf donderdag 3 juli

02 juli 2025
Vanaf donderdag 3 juli zijn er in de regio Arnhem en Nijmegen veel activiteiten. Denk aan festivals (met wegafsluitingen) en het begin van de zomervakantie. Ook is een deel van de A73 afgesloten. Hierdoor kan het drukker zijn op de weg. Door files en omleidingen kan de reistijd langer worden.

Lees verder over Let op: drukte in de regio Arnhem en Nijmegen vanaf donderdag 3 juli

Ouder echtpaar zit op een zonnig terras met koffie en appeltaart.

Code oranje, u kunt geen ritten meer boeken voor 1 en 2 juli.

30 juni 2025
Door het aanhoudende warme weer heeft het RIVM het Nationaal Hitteplan geactiveerd en is inmiddels code Oranje afgegeven door het KNMI.

Lees verder over Code oranje, u kunt geen ritten meer boeken voor 1 en 2 juli.

Betalingsherinnering ten onrechte verstuurd op 23 juni 2025

24 juni 2025
We hebben geconstateerd dat er gisteren, 23 juni 2025, ten onrechte herinneringen zijn gestuurd naar reizigers die betalen via automatische incasso. Op 25 juni 2025 wordt de factuur van deze reizigers, zoals gebruikelijk, per automatisch geïncasseerd. Mocht u 23 juni 2025 een herinnering hebben ontvangen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak namens DVG Regie BV, Afdeling debiteurenbeheer

Lees verder over Betalingsherinnering ten onrechte verstuurd op 23 juni 2025

Een groen vlak met daarin in witte letters 'Nieuwsbrief' en in zwarte letters 'Nummer 5, november 2020'.

Nieuwsbrief WMO Juni 2025

24 juni 2025
Bekijk hier de nieuwsbrief WMO Juni 2025

Lees verder over Nieuwsbrief WMO Juni 2025

Reizigers positief over vervoer van AVAN

18 april 2025
Reizigers positief over vervoer van Avan De algemene dienstverlening van Avan wordt beoordeeld met een 8,0 in het vraagafhankelijk Wmo-vervoer. Dat blijkt uit een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Moventem. Zowel stiptheid, reistijd, reservering als communicatie ophaaltijd scoren boven een 7,8. Deze onderdelen komen daarmee boven de gestelde norm van een 7,6 uit. De klachtafhandeling wordt wederom het slechtst beoordeeld, ditmaal met een 6.0.

Lees verder over Reizigers positief over vervoer van AVAN

Een groen vlak met daarin in witte letters 'Nieuwsbrief' en in zwarte letters 'Nummer 5, november 2020'.

Nieuwsbrief WMO April 2025

15 april 2025
Bekijk hier de nieuwsbrief WMO april 2025

Lees verder over Nieuwsbrief WMO april 2025

Een groen vlak met daarin in witte letters 'Nieuwsbrief' en in zwarte letters 'Nummer 5, november 2020'.

Nieuwsbrief Nieuw klachtenregistratiesysteem

28 februari 2025
Bekijk hier de nieuwsbrief Nieuw klachtenregistratiesysteem, februari 2025.

Lees verder over Nieuwsbrief Nieuw klachtenregistratiesysteem

Groen vlak met in witte letters het woord Nieuwsbrief.

Nieuwsbrief november 2024 WMO-vervoer Avan

01 december 2024
Bekijk hier de nieuwsbrief Wmo-vervoer Avan, november 2024

Lees verder over Nieuwsbrief november 2024 WMO-vervoer

Groen vlak met in witte letters het woord Nieuwsbrief.

Nieuwsbrief Leerlingen- en jeugdwetvervoer november 2024

01 december 2024
In deze nieuwsbrief leest u het laatste nieuws over het leerlingen- en jeugdwetvervoer Avan, november 2024.

Lees verder over Nieuwsbrief Leerlingen- en jeugdwetvervoer november 2024

Een groen vlak met daarin in witte letters 'Nieuwsbrief' en in zwarte letters 'Nummer 5, november 2020'.

Nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers

10 oktober 2024
Bekijk hier de nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers en het regelen van de automatische incasso via de Avan app.

Lees verder over Nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers

Reizigers positief over chauffeurs en vervoer van Avan

03 juli 2024
Reizigers positief over chauffeurs en vervoer van Avan De algemene dienstverlening van Avan wordt beoordeeld met een 7,5 in het routevervoer en met een 8,1 in het vraagafhankelijk Wmo-vervoer. Dat blijkt uit de twee afzonderlijke klanttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd door Moventem. Bij het routevervoer is men vooral positief over de chauffeurs. Zij krijgen gemiddeld een 8,1 van de reizigers. In het Wmo-vervoer scoren zowel stiptheid, reistijd als communicatie ophaaltijd boven een 8. Op bijna alle onderdelen wordt boven de gestelde norm van een 7 gescoord. In beide onderzoeken wordt de klachtafhandeling het slechtst beoordeeld.

Lees verder over Reizigers positief over chauffeurs en vervoer van Avan

Groen vlak met in witte letters het woord Nieuwsbrief.

Nieuwsbrief juni 2024 Wmo-vervoer Avan

01 juli 2024
Bekijk hier de nieuwsbrief Wmo-vervoer Avan, juni 2024

Lees verder over Nieuwsbrief juni 2024 Wmo-vervoer Avan